Ne mutăm în Europa

De acum scriem pe subtampa.eu

Dacă ați crezut că ne-am lăsat de meserie, v-ați bucurat degeaba. Mica pauză pe care ne-am acordat-o de la a scrie despre Brașovul nostru personal s-a datorat unui eveniment fericit. Mai exact, avem domeniu propriu pe care o să scriem de acum înainte vreme de cel puțin un an (dacă ne-om ține de treabă), timp în care site-ul pe care tocmai îl citiți va intra în conservare. Zilele trecute au fost ocupate cu amenajarea noului blog, operațiune pentru care trebuie să o felicitați îndeosebi pe Luana, care a depus cam 95% din munca și din nervii aferenți acțiunii. Tot ce a fost publicat până acum aici va putea fi găsit și pe noul site (nimic nu se pierde, totul se transferă), cu excepția câtorva imagini din galerii.

Așadar, dacă ați ajuns aici, probabil că doriți de fapt să ne vizitați la noua adresă, subtampa.eu. Ne-am europenizat, ce mai? Acum avem locșorul nostru care ne dă mult mai multă libertate decât taica WordPress. Mulțumim pentru noua casă celor de la Trilema, care ne-au oferit domeniu și hosting gratuit timp de un an drept premiu al concursului de proză arhiscurtă încheiat la începutul lui februarie.

Pe cei care ne au în blogroll și mai consideră că suntem demni de acest lucru îi rugăm să facă modificarea corespunzătoare în listele lor de linkuri. Mulțumim anticipat!

Iar acum, declar deschise lucrările blogului subtampa.eu. Ne vedem acolo.

2 thoughts on “Ne mutăm în Europa

Leave a Reply

