Catindez

Astăzi am descoperit că mă aflu înscris pe listele de candidați pentru cel mai informat blogger în referendumul care va stabili la 21 februarie cele mai bune bloguri din 2009.

Eu unul nu mă consider foarte informat (pentru asta e nevoie de eforturi mari pe care eu nu le fac), ci mai degrabă un blogger cu o memorie foarte bună (pe asta poate s-o aibă orice puturos). Oricum, eu cu porumbeii și Cetățuile mele intru pe teren învins încă de la vestiare pentru că mă bat cu de alde PeSurse, Ciutacu, Dan Andronic și alții de calibrul lor. Cam ca Remus Cernea în campania pentru prezidențiale sau ca Victor Hănescu în turul doi la Australian Open împotriva lui Roger Federer.

Drept pentru care acesta nu este un text de campanie, ci unul de mulțumire pentru Alpha, căci știu de unde mi se trage.

Oricum, îndemnul meu este să votați la cât mai multe categorii și pe cine credeți de cuviință. Cu cât mai multe voturi, cu atât mai relevant este rezultatul.

2 thoughts on “Catindez

  1. Catindez wtf man, maca zi-i cum trebuie

    incearca – invat, aplic, incerc mai mult

    de tine nu aveam nevoie acum

Leave a Reply

