Mă simt norocos

Pentru că în ultimele două zile am asistat la exodul turiștilor din Brașov, în timp ce eu rămân aici. …Pentru că vacanța e gata, iar ceilalți o taie. Și pentru mine vacanța se termină, dar eu rămân cu Brașovul meu, iar fiecare drum înspre și dinspre locurile în care desfășor felurite activități (la care nu prea îmi vine momentan să mă înghesui) va fi o plăcere pentru că se va suprapune cu străzile atât de cunoscute și de iubite.

La mulți ani tuturor cititorilor! Vă doresc să petreceți cât mai multe zile plăcute sub Tâmpa!

4 thoughts on “Mă simt norocos

  1. da ce naiba o sa se aleaga de oamenii de aici daca vremea asta nu prea ajuta turismul in timpul iernii? chiar poate fi o problema pentru un oras care nu prea mai are nimic decat turism, cred

  2. Nu trebuie să fie vremea cine știe cum. Că bucureștenii o să vină la fițe indiferent.

    Pe de altă parte, orașul e de văzut și pentru oamenii de calitate. Pentru sightseeing nu e nevoie de zăpadă. Dimpotrivă. Uite câți turiști vin vara.

  3. ar putea sa vina mai multi iarna iar atunci nr lor nu ni s-ar mai parea asa de mare, dar asta e, sa speram ca totul va fi bine. cat despre oameni, cred ca ai dreptate, iar asta chiar poate fi un avantaj al brasovului 🙂

Leave a Reply

